Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Ισραηλινοί κατέλαβαν το γαλλικό πλοίο Dignite σε διεθνή ύδατα.

Με μία καθαρά πειρατική ενέργεια, σήμερα από νωρίς, τρία Ισραηλινά στρατιωτικά πλοία περικύκλωσαν το γαλλικό σκάφος Dignite του "Στόλου της Ελευθερίας 2", το απέκοψαν από τον υπόλοιπο στολίσκο και πριν λίγη ώρα το κατέλαβαν με βίαιη απόβαση. Το Dignite είχε ξεκινήσει από το Καστελόριζο με πολλά προβλήματα, κατόπιν η ελληνική κυβέρνηση το μπλόκαρε στην Κρήτη και κατάφερε να φθάσει στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου απ' όπου και ξεκίνησε το ταξίδι του για την πολιορκημένη Γάζα. Μεταφέρει 16 ακτιβιστές από τη Γαλλία, τον Καναδά, την Ελλάδα, τη Σουηδία και την Τυνησία. Γίνονται διεθνείς εκκλήσεις για βοήθεια και υποστήριξη.

Read more...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

We Will Not Go Down

Read more...

Το έθνος - κράτος των Σιωνιστών οικοδομείται πάνω στην παλαιστινιακή εθνοκάθαρση.


Αυτό τον μήνα είναι η τεσσαρακοστή τέταρτη επέτειος από την Ισραηλινή κατοχή της Δυτικής Όχθης, της Λωρίδας της Γάζας και της ανατολικής Ιερουσαλήμ. Με τον πόλεμο που εξαπέλυσε το Ισραήλ το 1967 στις γειτονικές αραβικές χώρες, κατάφερε να αποσπάσει την Δυτική Όχθη του Ιορδάνη και την ανατολική Ιερουσαλήμ από την Ιορδανία, την Λωρίδα της Γάζας και την Χερσόνησο του Σινά από την Αίγυπτο, και τα υψώματα του Γκολάν από τη Συρία. Εκατοντάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι ξαναπαίρνουν το δρόμο της προσφυγιάς για δεύτερη φορά μετά το 1948, όταν με τον αραβοϊσραηλινό πόλεμο καταλήφθηκε τότε το 40% των παλαιστινιακών εδαφών. Πάνω από τέσσερις δεκαετίες σκληρής στρατιωτικής κατοχής και εθνοκάθαρσης -κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου, αμέτρητων ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και κάθε γνωμοδότησης του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης- και το Ισραήλ έχει καταφέρει να επιβάλλει πλήρως τα σχέδιά του σε αυτές τις περιοχές.

Στο τείχος που το Ισραήλ κατασκευάζει στην Δυτική Όχθη και στην ανατολική Ιερουσαλήμ από το 2002, σε αυτά τα τσιμέντα και τα συρματοπλέγματα αιμορραγεί ένα έθνος χωρισμένο στα δύο. Αυτά τα τείχη χωρίζουν τους Παλαιστίνιους αγρότες από τις καλλιέργειές τους, τους ασθενείς από τα νοσοκομεία, τους μαθητές και καθηγητές από τα σχολεία τους και, κυρίως, τους γονείς από τα παιδιά τους (21% των παλαιστινιακών οικογενειών στην περιοχή της Ιερουσαλήμ ζουν χωρισμένες στις δύο πλευρές του τοίχους). Παράλληλα ένα καθεστώς διώξεων και απαγορεύσεων καταπνίγει κάθε παλαιστινιακή προσπάθεια οικονομικής ανάπτυξης, ενώ κανένα από αυτά τα μέτρα δεν ισχύει για τους εβραίους έποικους των κατεχομένων εδαφών. Υπάρχουν, εν ολίγοις, δύο διαφορετικά νομικά και διοικητικά συστήματα, που εφαρμόζονται με την τακτική χρήση στρατιωτικής δύναμης, για δύο πληθυσμούς -εποίκων και ιθαγενών- που διαβιούν στο ίδιο κομμάτι γης: ακριβώς όπως καταγγέλλουν για τα χειρότερα καθεστώτα φυλετικών διακρίσεων. (Συνέχεια)

Read more...

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Το Ισραήλ πρόκειται να αναχαιτήσει τον νέο στολίσκο προς τη Γάζα

Το Ισραήλ άφησε χθες να εννοηθεί ότι θα αναχαιτίσει το στολίσκο που σκοπεύουν να στείλουν στη Λωρίδα της Γάζας φιλοπαλαιστίνιοι ακτιβιστές για να τιμήσουν την επέτειο από την επιδρομή των ισραηλινών δυνάμεων εναντίον τουρκικού πλοίου το οποίο επιχείρησε στις 31 Μαΐου 2010 να σπάσει το ναυτικό αποκλεισμό των παλαιστινιακών εδαφών. Δεκαπέντε πλοία στα οποία θα επιβαίνουν ακτιβιστές από χώρες της Ευρώπης και τις ΗΠΑ αναμένεται να αποπλεύσουν στα τέλη Μαΐου με προορισμό της Λωρίδα της Γάζας.

Read more...

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Ο Στόλος της Ελευθερίας ΙΙ θα πλεύσει στη Γάζα κατά το δεύτερο μισό του Μαΐου 2011

Η πόλη της Μαδρίτης (Ισπανία) φιλοξένησε στις 4, 5 και 6 Φεβρουαρίου 2011 συνάντηση αντιπροσώπων από διάφορες οργανώσεις που συνιστούν τη Διεθνή Συμμαχία του Στόλου της Ελευθερίας ΙΙ. Στη συνάντηση αυτή, που φιλοξενήθηκε από την ισπανική πρωτοβουλία Rumbo a Gaza, συμμετείχαν αντιπροσώποι από Αλγερία, ΗΠΑ, Καναδά, Σκωτία, Ισπανία, Γαλλία, Ελλάδα, Ολλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιορδανία, Κουβέιτ, Μαλαισία, Νορβηγία, Σουηδία, Ελβετία και Τουρκία. Επίσης, κατά τη συνάντηση, υπήρξε ενημέρωση για την πορεία των οργανώσεων σε Γερμανία, Αυστραλία, Βέλγιο και Δανία.

Οι οργανώσεις που συγκεντρώθηκαμε στην Μαδρίτη, επαναλάβαμε τη σκληρότατη καταδίκη και αποδοκιμασία μας για την συστηματική καταπίεση που το κράτος του Ισραήλ επιβάλλει εναντίον του Παλαιστινιακού λαού για πάνω από 60 χρόνια και τις συνεχιζόμενες εκ μέρους του παραβιάσεις του διεθνούς δικαίου. Επίσης αποδοκιμάζουμε την παθητικότητα, αν όχι πλήρη συνενοχή, των κυβερνήσεών μας σε πράξεις που συνιστούν εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.


Read more...