Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Αμερικανικό veto υπέρ του Ισραήλ

Η αμερικανική αντιπροσωπεία στο 15μελές Συμβούλιο Ασφάλειας του ΟΗΕ άσκησε χθες "veto" κατά του παλαιστινιακού σχεδίου απόφασης για άμεσο τερματισμό κάθε εποικισμού στα κατεχόμενα από το 1967 εδάφη από το Ισραήλ. Το σχέδιο αυτό που θα σταματούσε τους παράνομους εποικισμούς του Ισραήλ, το ενέκριναν σχεδόν 130, κράτη-μέλη του ΟΗΕ. Το αμερικανικό veto κατάφερε τελικά να παγώσει αυτή την απόφαση.
Επρόκειτο για το πρώτο βέτο επί διακυβέρνησης Ομπάμα σε θέματα που αφορούν στην ισραηλινο–παλαιστινιακή διένεξη. Σαφώς για να προστατέψει την πολιτική εθνοκάθαρσης του Ισραήλ. Στο παρελθόν ήταν πάγια πρακτική της Ουάσιγκτον να "παγώνει" κατ’ αυτό τον τρόπο τη λήψη αποφάσεων τις οποίες δεν επιθυμεί το Ισραήλ.
Παλαιστίνιοι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι το veto που άσκησαν οι ΗΠΑ στο Αραβικό σχέδιο απόφασης του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ το οποίο καταδίκαζε τη συνέχιση της εποικιστικής δραστηριότητας του Ισραήλ στα κατεχόμενα, βλάπτει τις προσπάθειες να επιτευχθεί ειρήνη στην περιοχή, καθώς ενθαρρύνει την Ισραηλινή κυβέρνηση να συνεχίσει τους εποικισμούς.

Read more...

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Οι Ισραηλινοί τρομοκράτες εξαφανίζουν χωριά μέσα στη νύχτα!

Τις πρώτες πρωινές ώρες χθες, η Ισραηλινή αστυνομία έκανε επιδρομή στο παλαιστινιακό χωριό Αλ Αρακίμπ στην περιοχή Νεγκέβ, κατέστρεψε και πυρπόλησε και τα 40 σπίτια του χωριού και εκδίωξε όλους τους κατοίκους που είναι πάνω από 300. Πάνω από τα μισά άτομα που κατοικούσαν στην κοινότητα είναι ανήλικα παιδιά και ηλικιωμένοι και όλοι είναι πλέον εντελώς άστεγοι και παραμένουν μαζί με τα ζώα τους στην έρημο χωρίς νερό.
Η επιδρομή ξεκίνησε στις 4.30 τα ξημερώματα, μέσα στο σκοτάδι. Οι κάτοικοι του χωριού ξύπνησαν περικυκλωμένοι από μία πάνοπλη αστυνομική δύναμη 1.500 Ισραηλινών των Ειδικών δυνάμεων, με αυτόματα όπλα, ασπίδες, χειροβομβίδες κρότου - λάμψης, χημικά όπλα, ελικόπτερα και μπουλντόζες. Ακολουθώντας διαταγές από μεγάφωνα οι κάτοικοι εκκένωσαν το χωριό τους, το οποίο κατόπιν καταστράφηκε ολοσχερώς.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι αυτού του χωριού δεν είναι καταληψίες ή εισβολείς. Το χωριό αυτό υπάρχει εκεί πριν από την δημιουργία του Ισραήλ το 1948. Οι κάτοικοί του εκδιώχθηκαν από εκεί το 1951 και τα επόμενα χρόνια επέστρεψαν σταδιακά χωρίς κρατική άδεια. Το τελευταίο διάστημα το Ισραήλ έβαλε κάποιον εβραίο που επικαλείται ότι η γη αυτή είναι ιδιοκτησία του, να προσφύγει στα δικαστήρια για να εκδιωχθούν οι Παλαιστίνοι. Σήμερα χωρίς να έχει ακόμη εκδικαστεί η υπόθεση, οι Ισραηλινές δυνάμεις επέδραμαν και ισοπέδωσαν το χωριό. Το πρωί άρχισαν να συγκεντρώνονται στο χώρο μέλη οργανώσεων για τα δικαιώματα των Παλαιστινίων και άλλοι ακτιβιστές. Κάνουν διεθνή έκκληση για βοήθεια, αναφέροντας ότι περίπου 200 παιδιά αυτή τη στιγμή δεν έχουν ούτε νερό.
Ακολουθούν φωτογραφίες από όλη αυτή την επιχείρηση τρόμου

Read more...

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα τρόμου στη Γάζα

Χριστούγεννα τρόμου και βίας περνούν οι "ζωντανοί νεκροί" της Λωρίδας της Γάζας. Από νωρίς το Σάββατο οι Ισραηλινοί τρομοκράτες έχουν ξεκινήσει αεροπορικούς βομβαρδισμούς σε κεντρικά σημεία της αποκλεισμένης Γάζας και έχει διακοπεί και το ρεύμα καθώς βομβαρδίστηκε και ένας ηλεκτρικός σταθμός. Οι βομβαρδισμοί έχουν ξεκινήσει σε καθημερινή βάση από τις 18 Δεκεμβρίου με αρκετούς νεκρούς για τους οποίους το Ισραήλ ανακοινώνει ότι όταν σκοτώθηκαν ήταν έτοιμοι να εκτοξεύσουν πυραύλους... Σε αυτό το κλίμα τρόμου περνά Χριστούγεννα η μαρτυρική και ηρωική Γάζα. Οι βομβαρδισμοί αυτές τις ημέρες γίνονται για να σπάσει το ηθικό των ανθρώπων.

Read more...

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ισραηλινή επίθεση σε διαδηλωτές

Δεκάδες διαδηλωτές τραυματίες την Παρασκευή στη Δυτική Ραμάλα. Πολλοί ακτιβιστές δέχθηκαν επίθεση με χημικά από την Ισραηλινή αστυνομία όταν διαδήλωναν ειρηνικά, όπως κάθε εβδομάδα, έξω από τα τείχη στην περιοχή Μπιλιν. Οι ακτιβιστές από πάρα πολλές οργανώσεις συγκεντρώνονται σε εβδομαδιαία βάση έξω από τα τείχη σε ένδειξη συμπαράστασης στους αποκλεισμένους Παλαιστινίους και διαμαρτυρίας για το τείχος του αίσχους. Η συγκέντρωση της Παρασκευής χτυπήθηκε απρόκλητα με αποτέλεσμα πολλά άτομα να καταλήξουν στο νοσοκομείο. Συλλήψεις δεν έγιναν γιατί ήταν ειρηνική.

Read more...

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Ελευθερία


21 οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων από όλο τον κόσμο κάλεσαν την διεθνή κοινότητα να κάνει κινήσεις για να αρθεί άμεσα και άνευ όρων η πολιορκία της Γάζας. Οι οργανώσεις με κοινή έκθεσή τους που δημοσίευσαν την Τετάρτη, αναφέρουν ότι τα "μέτρα χαλάρωσης" της πολιορκίας που επικαλείται ότι παίρνει το Ισραήλ, δεν έχουν συμβάλλει σε τίποτε απολύτως στην βελτίωση των συνθηκών ζωής του πληθυσμού της Λωρίδας της Γάζας. Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις όπως η Διεθνής Αμνηστία και άλλες, καταγγέλλουν συγκεκριμένα ότι ακόμα δεν είναι δυνατόν ούτε να περάσουν προϊόντα, αλλά ούτε και να βγουν από την πολιορκημένη Γάζα.

Read more...